donderdag 27 oktober 2016

Een dagje Brugge.


Zoals ik gisteren al schreef, zijn we ook een dagje naar
Brugge geweest tijdens onze minivakantie aan de kust
van België.

Het is een mooie stad met veel oude gebouwen en veel
toeristen. Zelfs op maandag buiten de Belgische vakantie.
We hebben een mooie wandeling gemaakt en zagen
natuurlijk de vele paarden met koetsen, beelden, dronken
we ergens thee en warme chocolademelk, zagen we Kuifje,
vele Mariabeelden op de hoek van de straat, op de grond
een gedicht over paddenstoelen  (toepasselijk in de herfst).
In navolging van Antwerpen (zie hier) hebben we ook in
deze stad genoten van Frozen Yoghurt bij Moochie.

Het viel me dit keer op dat er in Brugge vreemde
straatnamen zijn. De meest opvallende vond ik wel de
Blinde-ezelstraat. Hoe kom je erbij?

Ik zal jullie een stel foto's laten zien:











De dag was mooi. We hadden een lekkere temperatuur
en af en toe de zon. Het was gezellig.

Houden jullie van mij nog de foto's te goed van de
kunst uit Oostende.
groet,
Marijke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten