maandag 30 september 2013

fantastisch weekend

Het was een geweldig weekend. Ik weet dat het herfst wordt, maar het weer deed anders vermoeden.
We hadden een lang weekend, want Lotte had vrijdag een studiedag van school. En dus zijn we eerst met z'n tweetjes naar Utrecht gegaan. Heel nostalgisch heb ik laten zien, waar 'papa en ik' samengewoond hebben (een tijd geleden) en daarna het centrum in met de sneltram. Bij aankomst hebben we goed gezien dat Nederland een fietsland is. Een aantal leuke en gezellige winkeltjes later (en natuurlijk leuke dingetjes gekocht), hebben we heerlijk buiten voor een café thee gedronken. Daarna zijn we met de auto verder gereden en hebben we een bezoek gebracht aan een vriendin. Het was een gezellige dag.


Zaterdag hebben we onder andere besteed aan ons jaarlijks pompoenen kopen. Echt een herfstgebeuren. Ik heb gelijk ook een grote pompoen gekocht voor vrienden, waar we 's avonds met z'n tweetjes heerlijke paella zijn gaan eten. Een echt gezellig avondje met vrienden.


En ook zondag was het wederom prachtig weer, prima weer voor een familiedag met de familie van mijn schoonmoeder. Een deel van de familie was overdag met een onderling golftoernooi bezig, een ander deel ging midgetgolfen en een deel haakte in de namiddag aan voor een borrel en diner. Op zo'n manier heb je een geweldige dag met een grote familie ( drie generaties) waarbij je prima kunt bijkletsen. Maar wat zo'n dag altijd weer duidelijk maakt, is dat we elkaar eigenlijk veel te weinig zien. Het is wel logisch met zo veel personen, maar toch....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten