zaterdag 4 oktober 2014

Dierendag en een nieuw haakboek.

Zoals jullie wel weten
ben ik (lichtelijk) verslaafd
aan haken.
Maar toen zagen Lotte en ik
voor de zomervakantie in een winkel
een breiboek liggen met dierenmutsen.
Verkocht waren we,
want er stond een konijnenmuts in.




De oorspronkelijke muts
had oorkleppen
en die wilde Lotte niet.
Het werd dus een gewoon konijn!


Ik had hem speciaal voor vandaag gemaakt
in verband met Dierendag.
Het feestje ziet er dan zo uit:


Een ander feestje vandaag was er voor
Saskia en Claire.
Hun tweede boek werd gevierd
in Wolplein in Zaltbommel.
Het eerste haakboek van dit duo
vond ik zo leuk,
dat ik hun tweede boek wel gesigneerd wilde hebben.
Daarbij is Zaltbommel
altijd leuk om naartoe te gaan.






Nadat we een boek hadden gekocht
en gezellig met Saskia hadden gekletst,
zijn Lotte en ik nog even gaan winkelen.
En natuurlijk lekker op een terrasje
met een kopje thee
het boek rustig bekijken.
Het boek geeft
weer vele leuke ideeën!


We hadden onze auto geparkeerd
langs de Waalkade
precies voor....juist
Jip en Janneke.


Het was een gezellige (dieren)dag vandaag.
Prettig weekend nog allemaal.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten