zondag 15 maart 2015

Zomaar dit weekend.

We hebben dit weekend
genoten van allemaal verschillende dingen.
Vrijdag genoot ik van de zon
die scheen op de narcissen die volop in bloei staan.
Het was ook mooi om te zien
dat de zon ook de schaduw naar binnen bracht
van de boom die voor het huis staat.
De Action ging weer open in het dorp
en Lotte en ik kochten
een kleine glazen vaas met twee ranonkels.


Op zaterdag moest Lotte klarinet spelen
op een muziekconcours.
Ze speelde samen met 4 meisjes en hun docent,
maar ze speelde ook een solo.
Een moeilijk muziekstuk 
had haar docent voor haar had uitgezocht voor deze solo.
Toch deed Lotte heel goed haar best
en zaten wij als trotse ouders in de zaal.


's Middags zochten we wat ontspanning
door een stel foto's te maken
van Lotte en onze Max.


Vandaag kregen we bezoek van vrienden
en dus een goede gelegenheid
om iets te bakken.
Lotte maakte een cake in een ronde vorm
die ze vrolijk versierde.


En voor bij de lunch maakte ik een Engelse groentesoep
uit een Margriet soepenboek uit 2001.
Dit was de eerste keer volgens mij
dat ik iets maakte met koolrabi erin.
Het was een lekker soepje
en een gezellig bezoek van de vrienden.


Al met al een spannend en ontspannend weekend
met ook veel gezelligheid.


Fijne week allemaal!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten