vrijdag 19 februari 2016

Gehaakte bolletjes voor op mijn werk.

Ik werk als jeugdverpleegkundige
en een paar maanden geleden
zijn wij verhuisd van locatie.
In de nieuwe locatie wilde we 
wat meer kleur aanbrengen en
er voor zorgen dat de baby"s
bij het wegen rustig zouden blijven liggen.

Kortom;
we zochten een mobiel
voor boven de weegschaal.
We konden er een kopen,
maar ik bedacht dat ik er
ook eentje kon maken.
Een patroon vond ik bij Moodkids (klik hier).



In de praktijk ziet het er zo uit.
Natuurlijk met de pop voor op het blog en
niet met een echte baby.
Wat het mooiste is;
het werkt!
De kinderen liggen rustig
op de weegschaal.
  

Nu moet ik er nog een maken
voor op onze andere locatie.
Komt voor elkaar,
want het is leuk om te doen.

groet,
Marijke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten