woensdag 18 mei 2016

Bloemetjes haken.


Meteen nadat het boek uitkwam heb ik het gekocht,
het boek "Lov-ing wool" van Ingrid van Willenswaard.
Ik heb alle drie de boeken van haar en vind het 
gewoon genieten.
In het boek stond ook een patroon van gehaakte bloemetjes
en het leek mij een goed idee om die uit te proberen.

Met groen en rood garen ging ik aan de slag en het was
een leuk werkje. Al na een paar bloemetjes besloot ik
om een slingertje ervan te maken en voor het tuinraam 
te hangen. Ik heb elf bloemetjes opgehangen, want ik
geloof dat een bos bloemen ook altijd een oneven
aantal moet hebben, en dus mijn slingertje ook.

Het is een grappig tafereeltje voor het raam en misschien
lijkt het op de foto raar, toch ziet het er in het echt heel
gezellig uit en ik wordt er vrolijk van.
Ik heb er een slingertje van gemaakt, maar je zou ook 
een of twee losse bloemetjes kunnen gebruiken om
een cadeautje mee te versieren. 




In het boek van Ingrid staat ook het patroon van een leuke
gehaakte deken. Je snapt wel waarmee ik inmiddels ben
begonnen............

Fijne week,
groet,
Marijke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten