zondag 14 oktober 2018

Eén rode paddenstoel.

 

Ondanks dat het weer anders doet denken, is het toch herfst.
En wat is er dan mooier dan het bos in te gaan voor een
lange wandeling. Van de week heb ik anderhalf uur gelopen
in mijn eentje, want ik had extra vrije dagen en het was zo'n
prachtig weer. Ik heb tijdens de hele wandeling heel erg veel
 eikels en kastanjes uit de bomen horen vallen. Steeds hoop
je maar dat ze niet op je hoofd vallen, want dat doet pijn. Het
is gelukkig niet gebeurd.
Het was weer genieten van al het moois om mij heen, maar
nog steeds kon ik de rode paddenstoel met witte stippen niet
vinden. Vandaag was de herkansing. Samen met Richard
gingen we bij een bos hier in de buurt wandelen en ja hoor,
we hebben er eentje gezien. Ook niet meer dan deze ene.
Maar het was wel een mooi, zowel de bovenkant als de
onderkant met al zijn sporen.
















Prachtig is hij hé? De laatste foto is net een plaatje. Ik
vind de foto prachtig.
Hopelijk kunnen we nog van een paar mooie dagen genieten,
want hier in het zuiden van het land is het herfstvakantie.
groet,
Marijke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten