woensdag 23 september 2015

Een tasje voor de drinkfles.

Een collega van mij
wilde graag voor haar vakantie
een draagtasje voor een waterflesje.
Ze vroeg of Lotte er een voor haar
zou willen haken.
Dat was alle informatie en
Lotte mocht zelf de kleuren en de stijl bedenken.

Lotte vond het prima en ging aan de slag.
Ze zocht zelf een aantal kleuren bij elkaar en
bedacht de volgorde van de kleuren
en de breedte van de strepen.
Samen bedachten we de vorm.

Het was een leuk project,
maar het viel haar even tegen
om dezelfde breedte goed te houden.
Maar goed,
niet ieder merk waterflesje
is even breed.

Dit is het eindresultaat:






Over de lengte van de draagriem
is ook goed nagedacht.
Want niet iedereen is even groot
of wilt het flesje even hoog hebben hangen.
Daarbij kan het zijn dat de riem uitzakt bij een zwaar flesje.
En daarom bedachten we een ijzeren helper
waarvan ik geen idee heb hoe zo'n ding heet.
Maar het resultaat is dat mijn collega
de draagriem kan stellen op de lengte
die zij zelf wilt.

Mijn collega was erg blij met het tasje
en ook de kleuren waren goed uitgezocht.
Lotte was ook tevreden,
maar vond het wel een lang project.

Ik ben wel trots op haar!
groet,
Marijke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten