zondag 15 januari 2017

Een deken met een "probleem".


Het haken van dekens vind ik erg leuk.
Ik heb er dan al een heel stel gehaakt,
bijvoorbeeld deze hier, ,hier en hier.
Het was daarom niet moeilijk om een bedankje
te bedenken voor familie voor het gebruiken van
het appartement in Oostende.Met plezier begon
ik aan een deken in de kleuren van het strand en
de zee. Iets wat passend is bij Oostende. Overigens
ook een goede plek voor een deken, want in de
winter kan het daar best aardig koud zijn.

Toen de deken af was, had ik voor het eerst een
probleem. Ik vond de deken namelijk zo mooi dat
ik moeite had om hem af te staan. Het liefst hield
ik hem zelf en kroop er lekker onder op de bank. 
Kopje thee erbij en een boek. Je kent dat wel.








Uiteindelijk heb ik de deken toch cadeau gedaan
en werd hij met plezier aangenomen. Ik heb begrepen
dat hij ook al goed dienst heeft gedaan in het
appartement in België.
Misschien moet ik ook maar weer eens een deken
haken voor mijzelf in deze kleuren. Ik zie wel.

Fijne week allemaal,
groet,
Marijke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten