zondag 1 januari 2017

Happy New Year!


Happy new year (with or without resolutions)
Gelukkig nieuwjaar (met of zonder goede
voornemens)

Allereerst wil ik iedereen een gelukkig, gezond,
mooi, vrolijk en gezellig nieuwjaar wensen met
daarbij alles wat je zelf wensen wilt. Maar ook
wens ik je dat jullie goed om kunnen gaan met
dingen die even tegen zitten komend jaar. Die
horen namelijk bij het leven en ook bij 2017.
Hopelijk zijn het kleine dingen en kunnen we
ze overzien.

Bij een nieuwjaar horen goede voornemens,
maar ik doe daar niet aan mee. Die maak ik
toch al het hele jaar door, dus daar heb ik geen
1 januari voor nodig. Ik probeer bij een goed
voornemen altijd te bedenken hoe ik het
ook vol kan houden, want dat is vaak het
moeilijkste van voornemens. Eigenlijk wil ik
helemaal geen goede voornemens maken, maar
gewoon het hele jaar door mijn best doen met
van alles en nog wat. Proberen verstandig te leven,
maar wat is nou verstandig? Laat ik maar mijn
gezond verstand gebruiken. Maar voor iedereen
de beste wensen en als je goede voornemens
maakt..............................succes!


groet,
Marijke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten