maandag 1 januari 2018

Het nieuwe jaar 2018.


Vandaag is 2018 begonnen, een nieuw jaar. Het is leuk om te
zien dat er zoveel mensen dan achterom gaan kijken, naar het
vorige jaar. Wat is er allemaal gebeurt in 2017? 
Ik moet dan altijd denken aan de uitspraak van C.S. Lewis; 
Isn't it funny how day by day nothing changes, but
when you look back everything is different.

2017 was een mooi jaar waarin Tim zijn diploma van de
middelbare school haalde, we leuke uitstapjes maakten, een
mooie zomervakantie met het gezin hadden, ik een stel
nieuwe soeprecepten gemaakt heb, we een prachtige
dansshow van Lotte gezien hebben en verder de "gewone"
mooie wandelingen, vriendenbezoeken en gewoon niets. 


Daags voor de jaarwisseling heb ik nog een bezoek gebracht
aan het tuincentrum en een paar mooie planten en potten
gekocht, waaronder deze drie Amaryllissen. Ik heb ze bij
elkaar in een pot gezet en hoop dat ze mooi uitkomen.
Dat wens ik jullie ook; dat jullie wensen mogen uitkomen
in 2018 in een goede gezondheid, want dat is toch wel het
allerbelangrijkste.
groet,
Marijke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten