zondag 6 mei 2018

Holiday in England.


Vorige week zijn we naar Engeland geweest voor een weekje.
Ik vond het dit keer wel spannend, omdat we met de tunnel
gingen. Gelukkig viel het reuze mee. Het leek net alsof ik met
de auto in de metro stond.
We hebben ons prima vermaakt met stadjes bekijken, wandelen,
naar de kliffen kijken (die helaas in de mist stonden) en een
dagje naar Londen met de trein. Het weer was redelijk. Het
was ongeveer net als in Nederland met maar drie keer
een buitje. Dus voor Engelse begrippen prima.














Deze keer had ik er behoorlijk moeite mee om weer rechts
te gaan rijden, want de eerste beste rotonde wilde ik
linksom gaan rijden. Gelukkig ging het goed. Ik vond het
ook best jammer dat het links rijden weer voorbij was.
Voor ons is de vakantie voorbij, morgen begint school weer
voor de kinderen. Nog ongeveer acht weken tot de volgende.
Daar kijken we nu alweer naar uit.
groet,
Marijke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten