zondag 13 mei 2018

Muurschilderingen.


Ik heb iets met muurschilderingen. Daar kan ik erg van
genieten. Ze kunnen zo mooi zijn, maar ik geef toe dat
ik ze soms ook lelijk of negatief vind. In maart was ik met
Richard al in Breda voor een wandeling langs Street Art.
Maar wat ik ook zo mooi vind, is dat muurschilderingen in
allerlei landen te zien zijn. Zo zijn de eerste vier foto's van
dit blog gemaakt in Antwerpen. Vooral de dieren waren zo
echt, gewoon ontzettend knap gemaakt.




De volgende vier foto's heb ik gemaakt tijdens onze vakantie
in Engeland drie weken geleden. Ze waren allemaal in een
bepaalde wijk van Brighton te zien. Misschien was dat de
artistieke wijk van de stad? Ik weet het niet.




  

Maar niet alleen in Nederland, België en Engeland worden
mooie muurschilderingen gemaakt. Ik kijk overal waar ik
loop naar alles om mij heen en geniet als ik een mooi
schilderij zie. Jullie ook? Het is ook wel als je er op let hoor,
dan ga je er veel zien, groot en klein. Vooral in Oostende, ook
België. Daar hebben ze zelfs twee routes door de stad die 
langs (soms flathoge) muurschilderingen gaan.
Ik vind het zo knap wat mensen kunnen maken. Graag
zou ik eens willen zien hoe ze dat doen. Wie weet, ooit.
groet,
Marijke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten