zaterdag 18 april 2020

leuke lentedozen.


Ik zag op het blog van happymondayblog een blogpost
over lentedozen en dat vond ik zo'n leuk idee.
In deze tijd van Corona zien we een heleboel mensen
nauwelijks en dat vind ik erg jammer. Daarnaast is het
ook een onzekere tijd en dat raakt ook iedereen. Je
snapt het al, ik ben ook gaan schilderen, bakken en
bezorgen. Ik heb zeven dozen gemaakt (één doos was
al afgegeven voordat de foto's werden gemaakt).





  

We hebben de dozen afgegeven bij buren, vrienden, een
collega en twee oudere dames die Richard kent vanuit
vrijwilligerswerk. Het was zo leuk om vrolijke gezichten
te zien als je een roze eierdoos geeft met een lintje erom
met kaartje en bloemetjes. Iedereen die de doos aannam
was enthousiast, terwijl ze geen idee hebben wat er inzat.
Het afgeven ging met gepaste afstand en het praatje wat
er op volgde ook, maar je had elkaar weer even gezien
en gesproken en dat is al fijn.
Ik zie dan ook allemaal glimlachende gezichten voor mij
als de roze dozen opengemaakt worden en daar doe je
het voor. Het was een mooi idee.
groet,
Marijke 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten