zondag 24 mei 2020

Spread some love


Ik ben al lange tijd fan van happymondayblog. Zij maken
zo'n leuke DIY's, ook met mooie boodschappen. De vorige
keer maakte ik leuke eierdozen voor een aantal mensen
om ze een beetje aandacht te geven in deze Coronatijd.
Nu ben ik een slinger gaan maken van hartjes. Toevallig
had ik ook deze cremige stof liggen en ik hou van rustige
kleuren, dus perfect om mee aan de slag te gaan.  

  





Ik maakte drie slingers van twintig hartjes per slinger.
Eén voor mijn ouders, één voor mij broer en schoonzus,
één voor onszelf. We vierden namelijk vorig weekend de
87e verjaardag van mijn vader, met ons gezin op veilige
afstand van elkaar. En aangezien je elkaar geen knuffel
of kus kunt geven, gaf ik ze een slinger vol liefde.
Ik vond dat fijn om te doen.
liefs,
Marijke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten