zondag 16 februari 2014

verjaardagsfeest Tim

We hadden dit weekend feest!
Tim is vorig weekend 13 jaar geworden,
maar toen konden we het niet vieren.
Zijn basketbalwedstrijd had voorrang, vond hij.
Vandaar het feest een week later.
En feest betekent taart...
Dit keer wilden ik weer eens iets anders.
Nu had ik vorig jaar een Allerhande van AH gekregen
met allemaal verschillende taarten erin.
Wat wel zeker moest was onze bekende appeltaart...


Tegenwoordig wordt de appeltaart door Tim zelf gebakken!
En dit jaar kwam daarbij een....




vissentaart. En een ......




bokkenpootjestaart.
En omdat het de verjaardag van een kind is,
hebben we ook altijd snoep op tafel staan.
De taarten waren heerlijk.
Alleen had iedereen die de vissentaart had genomen,
een mooie blauwe tong en blauwe tanden.
Gelukkig onschuldig en het trok snel weer weg.
Ik had ook nog kerrie-courgette soep
en romige preisoep gemaakt,
maar ik ben vergeten om daar foto's van te maken.
Het was een gezellig feest met familie en vrienden.
Het is ook altijd weer fijn om te zien dat we nog alle oma's en opa's erbij hebben.
Iets om dankbaar voor te zijn.
Vandaag hebben we het nog klein gevierd met
het gezin van mijn broer.
Ook heel gezellig met twee gezinnen bij elkaar.
En onze puber....
die begint aan zijn 14e levensjaar.
Wat zal dat jaar hem allemaal brengen?
Ik hoop veel mooie momenten en veel geluk. 
Samen met elkaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten