woensdag 26 februari 2014

Een bezoek aan IKEA en een gezellige high tea

Lotte en ik zijn samen naar IKEA geweest.
We hadden nieuwe opbergdozen nodig voor mijn wol voorraad.
Maar als je er dan toch bent....
Ga je eerst lunchen met thee en kaneelbroodjes!
Ook was ik erg benieuwd naar de nieuwe lijn van IKEA,
die ik al op meerdere blogs had zien staan.
En inderdaad, ook ik ben voor de bijl gegaan.
Ik heb twee schaaltjes gekocht.
Vanwege het "voorjaar",
heb ik er krokusjes ingezet.
Verder zagen we nog ontzettend leuke eierdopjes,
die hebben we ook maar gelijk meegenomen.
We hadden ook twee glazen met aardbeienkaarsjes gekocht.
Die ruiken zo lekker.




Ook hebben Lotte en haar vriendinnetje
een high tea gehouden.
Maar voordat dat kon...
moest de high tea eerst zelf gemaakt worden.
Ze zijn gezellig in de keuken bezig geweest.
Met het bakken van muffins, brownies en scones.
De muffins werden omgetoverd tot cupcakes
met een marsepeinen hoed.
En toen alles klaar was,
inclusief de herfststormthee,
kon er heerlijk gesmuld worden.
Jammie, jammie.

1 opmerking:

  1. ja die nieuwe ikea spulletjes zie je inderdaad overal verschijnen! (zijn ook wel erg leuk!). Gezellig zo'n dagje shoppen met je dochter. De eikeltjes met gekleurde hoedjes vind ik ook erg leuk op het tafeltje!

    BeantwoordenVerwijderen