woensdag 3 juni 2015

Een grote warme brede sjaal.

Mijn brede sjaal is af!
Ik heb het patroon uit het nieuwe boek
van Saskia en Claire
Haken & kleur Buiten (klik hier).



Hij is heel leuk om te haken,
maar je moet wel blijven opletten.
Niet extreem hoor,
maar ik was begonnen toen Tim
in het ziekenhuis lag.
Ik merkte heel erg dat ik er regelmatig
even niet met mijn hoofd bij was (bij het haken).
Met als gevolg dat ik meerdere keren
een toer of deel ervan moest uithalen.


Je kunt voor deze sjaal
natuurlijk de kleur kiezen die je wilt,
maar je kunt de sjaal ook smaller maken als je wilt
of misschien langer.


Daarbij kun je de hem dragen  
als omslagdoek of als sjaal.



Zo zie je maar weer
met een patroon kun je meerdere kanten op.
Ik denk dat ik de sjaal
de komende dagen niet hoef te dragen,
maar misschien weer wel 
op een lekkere zomeravond
's avonds laat in de tuin.
Daar hoop ik op.

Fijne dagen allemaal,
het wordt mooi weer,
groet,
Marijke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten