woensdag 2 maart 2016

Betonnen kandelaars.

Laatst kwam ik ergens leuke betonnen kaarsenkandelaars tegen,
maar ik weet niet meer op welk blog of waar dan ook.
Ik vond ze wel erg leuk en in de garage
stond nog een zak beton.

Eerst moesten we de yoghurt-toetjes opeten.
Iets wat op zich geen straf is hoor.
Daarna heb ik wat beton gemaakt
en samen met de kaarsen in de bakjes gedaan.
Ze bleven allemaal meteen mooi staan.


Het duurde niet lang voordat ze hard waren
en ik de bakjes er vanaf kon knippen en scheuren.


De kaarsen waren klaar.
Ik had drie blauwe en drie groene kaarsen.


Ze branden heel gezellig.
Ik laat ze echt helemaal opbranden en
als er dan nog een klein beetje vloeibaar kaarsvet in zit,
druk ik voorzichtig een nieuwe kaars er in.
Zo hebben we al een heel stel gezellige uurtjes
met deze brandende kaarsen doorgemaakt.

Wie deze DIY bedacht heeft, weet ik dan niet meer,
maar het is een makkelijke en een heel gezellige.
groet,
Marijke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten