zondag 30 oktober 2016

The Crystal Ship #2.


Gisteren heb ik de kleinere kunstwerken van
The Crystal Ship route van Oostende laten
zien. Vandaag laat ik jullie de
grote werken zien.

Deze werken zaten op de zijkanten van
een flatgebouw, huizen en scholen.
Ze waren allemaal indrukwekkend.
Zowel wat betreft de afbeelding, maar
ook wat betreft de afmeting.
Hoe kun je op de zijkant van een flat
zo'n groot schilderij op ware grootte maken?

Ik laat er nog negen zien:






  


Dit zijn niet alle schilderijen, want totaal
zijn het er twee-en-twintig. Ik heb niet van
alles een foto gemaakt, maar we hebben ze
ook niet allemaal gezocht.

De schilderijen zullen permanent te bewonderen
zijn, dus mocht je ze nog willen gaan bekijken
dan kan dat.
Ik heb ervan genoten, ik hoop jullie ook.
groet,
Marijke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten