zondag 25 maart 2018

Street Art Breda.


Richard en ik zijn samen een middagje naar Breda geweest.
We vinden het een reuze gezellige stad, maar ook omdat ik
had gelezen over de StreetArt die op verschillende plekken
in de stad zou zijn. Ik had een selectie gemaakt van de
kunstwerken die ik graag wilde zien en die ook prima te
voet te doen waren.













  

Ze waren prachtig gemaakt en toch vonden we de ene
mooier dan de ander, maar dat is prima. Wat ik, naast de
kunstwerken, ook zo leuk vond, was dat we door een
stuk Breda liepen dat we eigenlijk nog niet kenden. We
zagen weer nieuwe plekken die we erg gezellig vonden.
Wat opviel was dat we veel moderne gebouwen naast
oude gebouwen zagen staan en dat de combinatie
oud/nieuw heel goed samen konden gaan. Meestal waren 
gebouwen om in te wonen, maar we zagen ook een nieuwe
boekhandel in een oud theater die ik zeker een volgende
keer weer ga bezoeken. Al met al een stad om vaker naar
toe te gaan, zeker met het lekkere weer.
groet,
Marijke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten