woensdag 11 november 2015

Een vrolijke verjaardagsverrassing #2

Vandaag is mijn vriendin Annemieke jarig.
We vieren elkaars verjaardagen niet groots,
maar wel met een klein cadeautje.
Vorig jaar maakte ik voor haar
een vrolijke slinger in een pot (klik hier).

Ik wilde dit jaar weer iets verzinnen
en bedacht iets dat past
bij onze (bijna) wekelijkse wandelingen.

We gaan dan namelijk eerst wandelen
en dan drinken we ergens iets.
Het is altijd een kopje koffie verkeerd voor haar
en een kopje thee voor mij.

En dus ging ik aan de slag:







Het idee voor de zelfgemaakte zakjes thee
zag ik op het blog van Team Confetti (klik hier).


Ik verzon zelf de pot
met het gehaakte eikenhoedje erbij.


En om het feestje compleet te maken,
kocht ik in de supermarkt
natuurlijk een pot "koffie verkeerd".


Mochten we dus na onze wandeling
geen terrasje of cafeetje zien,
dan kunnen we altijd thuis aan de thee
en koffie verkeerd.

Gefeliciteerd met je verjaardag Annemieke,

groet,
Marijke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten