woensdag 18 november 2015

Lady Kant Fair.


I love what I do &
maybe you will too.
Dit stond toevallig op
onze Flowscheurkalender
afgelopen zondag.

Op diezelfde dag stond ik
op de Lady Kant Fair
met mijn haakspulletjes.
Het was de eerste keer dat ik
mijn haakspulletjes te koop
aanbood, dus eigenlijk
heel erg spannend.



De Lady Kant Fair was 
bij een collega thuis,
achter het huis in de B&B.
Deze B&B heet Lady Kant!
We waren met z'n vijven,
maar twee dames maakten samen
mooie spulletjes.

Ik had allerlei spullen meegenomen
en samen was het een tafel vol.
Zelf vond ik dat toch wel indrukwekkend
om te zien.




Het was een drukke dag,
want er waren toch erg veel mensen
op af gekomen.
Veel meer dan wij allen hadden gedacht.
Ik vond het gezellig
en interessant,
want het was ook een soort van aftasten
hoe iedereen ging reageren
op mijn gehaakte spulletjes.

De reacties waren heel positief.
Daar was ik wel blij om.
Ik heb ook een aantal spulletjes verkocht,
dus de dag was meer dan geslaagd! 

groet,
Marijke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten