zondag 9 april 2017

Tea topics


Al langere tijd loopt er bij Pickwick een actie
die ook regelmatig bij de tv-reclames langs
komt. De actie heet Tea topics. Op de labeltjes
van verschillende soorten thee staat een vraag.
Ik vind het geweldig. Het grappige is namelijk
dat je (ik in ieder geval wel) toch probeert om
de vraag te beantwoorden. Soms werd een
vraag zelfs een gesprek met een vriendin of
een collega. Dat leverde hele leuke gesprekken
op. Bijvoorbeeld: zou je voor een dag koning
zijn of voor een dag weer kind? Of: wat brengt
een lach of jouw gezicht? Of: als je alle tijd van
de wereld zou hebben, wat zou je dan doen?


Bij de actie kun je ook zelf een vraag bedenken.
Je moet dan een code (die aan de binnenkant
van een doosjes theezakjes staat) op de site
invullen en een vraag bedenken die je dan naar
iemand toe kunt laten sturen. De eerste code die
 ik kreeg werd lief ingenomen door mijn zoon. Hij
stuurde zijn vriendin een theezakje met op het
labeltje de vraag: hou jij net zo veel van mij als
ik van jou? De tweede code gebruikte ik voor
Richard, maar ik wist geen geschikte vraag te
bedenken, dus heb ik gewoon onze liefste zin
erop laten zetten. De derde code heb ik gebruikt
voor Lotte om haar te vragen of we thee zouden
drinken. Iets wat we eigenlijk dagelijks doen,
maar zo gepersonaliseerd is het toch wat
bijzonderder.



Iedereen vond het ook leuk om te ontvangen.
Missie geslaagd!
groet,
Marijke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten