vrijdag 15 september 2017

Tiny pleasures # 28.




Pretty packaging
Mooie verpakking

Tegenwoordig worden er van allerlei producten mooie
verpakkingen gemaakt. Daar is weer vraag naar. Onder
het mom van "het oog wil ook wel wat". Niet alleen in
Nederland, maar ook in het buitenland valt het me op.
Vaak zijn het verpakkingen van muesli, thee, drinken,
chocolade, toetjes, broodbeleg etc. Althans daar valt
het mij bij op. Waarschijnlijk omdat wij deze producten
kopen. Vandaag zag ik bij de supermarkt deze thee en
chocolade liggen. Ik werd er gelijk vrolijk van. Misschien
is dat ook de bedoeling van de fabrikant. Dat je er vrolijk
van wordt en daarom koopt. Bij mij werkte het vandaag
in ieder geval. Ik zou het weer niet kopen als ik de
verpakking van een product mooi vind, maar wij gebruiken
het product helemaal niet. Dan kijk ik er alleen maar vrolijk
naar en zou het niet kopen. Ik denk dat het tegenwoordig
met alle designspullen weer belangrijk is geworden, plus
natuurlijk dat de fabrikant graag zijn producten verkoopt.



Kijken jullie ook zo naar verpakkingen? Worden jullie
er ook vrolijk van?
groet,
Marijke


Geen opmerkingen:

Een reactie posten