vrijdag 8 september 2017

Tiny pleasures # 27.


Blooming flowers
Bloeiende bloemen

Ik hou van bloemen, vooral tulpen en dahlia"s. De dahlia
bloeit zo mooi. Soms lijken ze een beetje nep en voel ik
er even aan om er zeker van te zijn dat ze echt zijn. Het
mooiste is iedere week verse, bloeiende bloemen op de
eetkamertafel. Daar wordt ik blij van. En dan de ene keer
een rustige kleur en de andere keer fel gekleurde bloemen.
Daar wordt ik blij van. Jullie ook?
Er groeien buiten ook veel bloemen die je niet in een vaas
kunt zetten, zoals korenbloemen en klaprozen. Dat is het
leuke aan wandelen en fietsen, je komt steeds langs leuke,
vrolijke bloemen. Jammer alleen dat het geen zin heeft om
ze te plukken, want in een vaas leven ze niet lang. Op die
manier heb je bloemen waar in huis en buitenshuis van
kunt genieten. Ik laat jullie een paar foto's zien van bloemen
die op dit moment op onze eetkamertafel staan.
Bloeiende bloemen maken de wereld vrolijker. 

 



groet,
Marijke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten