zondag 24 september 2017

Het snorfestival # 2017.



Zaterdag was ik samen met Lotte op het Snorfestival in de
Snorfabriek in Utrecht. Het snorfestival bezoeken wij al een
paar jaar samen en voor de tweede keer waren we in 
Utrecht. Dit keer was het wel iets anders, want een hele
goeie vriendin van mij, die in Utrecht woont, kwam ook
even langs en gezellig dronken we thee. Het was weer
een bijzonder festival waar wij erg van genoten hebben.
Leuke sfeer, lekkere thee, ook lekkere biologische friet
en het industiële van de loods blijft gaaf. We kochten
het tweede boek van Zilverblauw, dit keer gaat het over
fotograferen met je mobieltje. Ik ben benieuwd en heb
zin om betere foto's te gaan maken met mijn mobiel.
De snorfabriek was dit jaar met bloemen versiert door
de FAM flowersfarm met prachtige dahlia's in allerlei
verschillende kleuren. Van die bloemen wordt ik 
altijd blij. En natuurlijk hielp de zon gisteren ook dat
iedereen helemaal blij is.






Ik ben wel benieuwd hoe het met het snorfestival verder
gaat, want de snorfabriek is nog maar open tot 2 november
dit jaar. Hopelijk komt het weer terug op een andere locatie,
want wij verheugen ons nu alweer op volgend jaar. 
groet,

Marijke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten