donderdag 13 maart 2014

dagje uit en hardlopen

Gisteren was het prachtig weer.
Vooral voor een dagje uit.
De zon kwam langzaam op
en ging heerlijk schijnen.
Mijn dagje uit was samen met mijn ouders.
We troffen elkaar op station Den Bosch.
Zij kwamen met de trein
en ik kwam op de fiets.




Na een lekker glas thee of kopje koffie
gingen we de stad in.
Mijn vader naar het Noord-Brabants museum
en mijn moeder en ik winkelen.
Voor de lunch troffen we elkaar bij Pink Lemon
en na een kleine wandeling
eindigende we de dag op een terras in de zon.
Het was gezellig, lekker weer,
heerlijke lunch en terrasje,
en goede gesprekken.
Fijn om te doen!
Ik merkte wel dat de terugweg veel sneller ging dan de heenweg.
Heen was fris en beetje tegenwind.
En terug was warm en had ik de vaart er goed in.
Zo sportief als ik gisteren op de fiets was,
zo sportief ging Lotte vandaag hardlopen.
Pas geleden hadden we goede hardloopschoenen voor haar gekocht,
want als je het doet; moet je het goed doen.


En ze vind het heerlijk.

1 opmerking:

  1. zo dat zijn nog eens roze schoenen he! Heerlijk weer om te fietsen. En hoe grappig weer, pink lemon hier ook bekend. Paar keer geweest daar voor een hele leuke high tea :)

    BeantwoordenVerwijderen