woensdag 19 maart 2014

Een woensdagmiddag

Het was vandaag woensdag.
Normaal ben ik dan 's middags vrij,
maar vandaag moest ik vanmiddag ook nog vaccineren.
Dus toen ik thuis kwam
kon ik nog even lekker een klein poosje haken.
Alvorens ik Tim moest overhoren en koken.
Tim zit op de middelbare school
en maakt na school huiswerk.
Lotte zit op de basisschool
en heeft niet zoveel huiswerk,
maar is wel druk aan het oefenen voor het fietsexamen.
Alle verkeersborden leren
en de fietsroute door het dorp
voor het praktijkexamen alvast een paar keer rijden.


Richard was bezig met zijn studie.
Zo was iedereen druk met eigen dingen.
We eindigde deze dag met mooie luchten
toen de zon onder ging.



Ik weet niet of de foto's van de lucht goed overkomen,
maar in het echt zag het heel mooi uit.

Op naar een zonnige dag morgen
er is warm weer voorspeld.
Geniet allemaal maar lekker van ze zon morgen.


1 opmerking: