zaterdag 29 maart 2014

Het is lente

Het is lente!
Wat een heerlijk weer vandaag,
ik heb volop genoten.
Vanmorgen met Lotte naar de dansles,
want dat is te ver om alleen te gaan.
Eerst doe ik dan wat boodschappen,
omdat ze daar meer en andere winkels hebben dan in ons dorp.
Maar daarna ga ik dan nog even wandelen.
Gewoon een blokje om.
En ik kwam prachtige bomen met bloesem tegen.



En een meneer die ook stond te genieten van het mooie weer.
's Middags zijn we naar een grote plas bij ons in de buurt gegaan,
want het watersportseizoen is weer begonnen.
Of in ieder geval vanaf 1 april,
maar vandaag mochten alle boten weer gebracht worden
naar de zeilvereniging.
Richard is ook lid,
niet met een zeilboot, maar met de kajak.
En omdat het zo'n heerlijk weer was,
zijn Lotte en haar vriendinnetje ook mee geweest.
Ik ben trouwens ook noodzakelijk,
omdat de kajak bovenop de auto mee met.
En twee personen tillen zo'n ding makkelijker erop dan een persoon.
Terwijl de een op het water was,
gingen de meisjes oefenen op de wave-borden
en kon ik een rondje rond de plas wandelen.
Altijd heerlijk om een uur in deze schitterende omgeving te lopen.
Onderweg zag ik hele aparte paaltjes van een wandelroute,
maar daarover een andere keer.

Als afsluiting ben ik met de meisjes nog wat gaan drinken in het strandpaviljoen
samen met nog een heel stel mensen.
Die net zo genoten van het weer,
het water en het zand als wij.




Heerlijk zo'n dag!
Ik hoop dat jullie ook zo genieten van dit mooie weer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten