vrijdag 30 juni 2017

Tiny pleasures # 22.


Head for the sea
Naar zee gaan.

Het is zomer en zeker met het mooie, warme weer van de
afgelopen weken krijg ik behoefte aan vakantie. Het liefst
ga ik naar de bergen, maar iedere zomervakantie gaan we ook
een weekendje naar het appartement van mijn schoonvader
in Oostende. Het is wel anders dan de zee in Nederland.
De zee / het water niet natuurlijk, maar wel het strand.
In België hebben ze namelijk niet van de schitterende
houten palen in het zand staan. Althans niet in Oostende.
We hebben daar een appartementje op de achtste
verdieping waardoor je heerlijk over het water kunt staren
naar de horizon. Dat is heel erg rustgevend. Het is heerlijk
een paar daagjes naar zee. Eigenlijk moeten we ook weer
eens naar de Nederlandse zee, bijvoorbeeld Zeeland.
Misschien volgend jaar, want we kunnen waarschijnlijk
in augustus weer naar België en dit keer gaan Lotte en
ik geloof ik met z'n tweetjes. Ook weer anders. Gezellig.


groet,
Marijke


Geen opmerkingen:

Een reactie posten